« Πρώτα προσπαθούν να σε αγνοήσουν, μετά να σε γελοιοποιήσουν, μετά να σε πολεμήσουν και μετά τους νικάς » (Γκάντι)
« Μας έχουν καταλογίσει τα πάντα, εκτός από αυτό που πραγματικά είμαστε και φοβούνται » (Ντεμπόρ)
English
English

Francais

Italiano

Espanol

Portuguese

Deutsch

Polska

Russian

   
Καλώς ήλθατε,
στον επίσημο δικτυακό τόπο
του Υπάτου Συμβουλίου των
Ελλήνων Εθνικών
Αρχική σελίδα
Σχετικά με το ΥΣΕΕ
Συχνές Ερωτήσεις
Δελτία Τύπου
Μ.Μ.Ε.
Γίνετε Μέλη
Κείμενα - αρχεία
Ιστορίες Αγάπης
Επικοινωνία
Εκδηλώσεις
Βασικά Ελληνικά τυπικά προς χρήση των Ελλήνων Εθνικών
Ονοματοδοσία
Γάμος
Κήδευση
Τα παραπάνω αποτελούν ένα βασικό σχεδίασμα τυπικών και μπορούν να προσαρμοστούν ή διαμορφωθούν ελεύθερα από τον καθένα Εθνικό θρησκευτή σύμφωνα με τις ιδιαίτερες περιστάσεις που τον αφορούν.




Προτεινόμενοι δικτυακοί τόποι
«Εκατηβόλος»
Περιοδικό Διιπετές
Βλάσης Ρασσιάς
Ελλήνων Τόποι
Δελφύς - ΥΣΕΕ
ΥΣΕΕ Αμερικής
Ένωση Σαμίων Εθνικών
Μυθολογικό Εργαστήρι για παιδιά
 

Αναζήτηση στις σελίδες του ysee.gr
Powered by FreeFind
το ysee.gr έχει βελτιστοποιηθεί για τον Mozila FireFox



ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΕΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΟΡΟΥΝΕ

Ανακοίνωση 319/13.09."2016"

Παντού στην φυσιολογική, δηλαδή προχριστιανική ανθρωπότητα, η αυτοδιάθεση του ανθρωπίνου σώματος από τον κάτοχό του θεωρείτο δεδομένη, συνεπώς ο αυτοχειριασμός αποτελούσε μία εύλογη αποχώρηση από τον κόσμο των ζωντανών όταν καθ' οιονδήποτε τρόπο απειλείτο η τιμή και αξιοπρέπεια του επιλέγονος, λ.χ. να μην αιχμαλωτισθεί, να μην πράξει αντίθετα από την συνείδησή του, να μην καταπέσει κ.ο.κ. Σε περιπτώσεις μάλιστα, όπως στην νήσο Κέα, υπέργηροι άνθρωποι μετέτρεπαν την αυτοθέλητη αποχώρησή τους σε εορτή συγγενών και φίλων.

Με την επικράτηση όμως του Χριστιανισμού, ο αυτοχειριασμός μετετράπη σε βαρύτατο αμάρτημα, με το απίθανο οντολογικό επιχείρημα πως δήθεν η ζωή δεν ανήκει στον φέροντα, αλλά στον Θεό Ιαχωβά. Αυτή η θέση είναι απολύτως αναμενόμενη για μία δουλοποιό θρησκεία, η οποία μάλιστα επένδυσε για την βίαιη εξάπλωσή της και στον φόβο των αφιλοσόφητων ανθρώπων για τον θάνατο. Όχι αναμενόμενο ωστόσο, πλην όμως δυστυχώς διαπιστωμένο, είναι το γεγονός πως η θρησκεία αυτή, με την μακραίωνα κυριαρχία της στον «δυτικό» τουλάχιστον κόσμο, έχει πια διαποτίσει το αντιληπτικό των ανθρώπων και έχει κτίσει την δική της αφύσικη «κανονικότητα». Στις περισσότερες χριστιανικές χώρες, όπως άλλωστε και στις ισλαμικές, η αυτοκτονία αποτελεί όχι μόνον «αμαρτία», αλλά, μέχρι προσφάτως, αποτελούσε ή εξακολουθεί ν' αποτελεί επιπροσθέτως και ποινικό αδίκημα σε περίπτωση επιζήσαντος. Η απλή ποινικοποίηση ή και ιατρικοποίηση της ανεπιτυχούς αυτοκτονίας πάντως, αποτελεί «πρόοδο» για τους μονοθεϊστές, αφού μόλις προ ολίγων αιώνων, στις εποχές της παντοδυναμίας τους, επέβαλαν ποινές ακόμα και στους αποτελεσματικούς αυτόχειρες, με κατάσχεση της περιουσίας τους, αλλά και άλλα δικά τους αρρωστημένα εφευρήματα, όπως απαγόρευση κήδευσης, κακοποιήσεις του νεκρού σώματος, κ.λπ.

Τις τελευταίες δεκαετίες πάντως και στις πιο εξελιγμένες χώρες, η συζήτηση για αυτοθέλητη αποχώρηση εκ της ζωής έχει ελαφρώς απενοχοποιηθεί, πολλές μάλιστα χώρες έχουν επιτρέψει στην νομοθεσια τους την ευθανασία, όταν την αιτείται κάποιος με σώας τα φρένας ασθενής που βασανίζεται από πόνους ή απλώς θέλει να μην έχει αναξιοπρεπή θάνατο (εντούτοις, καμμία χριστιανική χώρα έως σήμερα δεν αναγνωρίζει ένα αυτοτελές ατομικό ή συλλογικό «δικαίωμα στην αυτοκτονία»). Με αφορμή την πρόσφτη λεβέντικη αποχώρηση ενός γνωστού δημοσιογράφου, πληροφορηθήκαμε ότι ανάλογη συζήτηση για τη διαμόρφωση ενός νομοθετικού πλαισίου για την ευθανασία προτίθεται να ανοίξει και στην χώρα μας από την «Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής». Παρά το ότι η συζήτηση φαίνεται πως θα αυτοπεριορίζεται αποκλειστικώς στην άρση ή μη άρση της σημερινής πλήρους ακαμψίας τής παράλογης με κάθε τρόπο και κάθε μέσο παράτασης της ζωής πολιτών που ήδη βιώνουν έναν επώδυνο αργό ή γρηγορότερο θάνατο, κάποιος θα την χαιρέτιζε ως πρώτο βήμα μιας ελάχιστης έστω εξόδου από τα μεσαιωνικά ήθη, εάν εξαρχής δεν έσπευδαν να μας πληροφορήσουν πως σε όλο αυτό θα συνεκτιμηθεί η γνώμη της Εκκλησίας! Της Εκκλησίας, της οποίας η ιδιαίτερη «Επιτροπή Βιοηθικής» (διότι διαθέτει και τέτοια!) έχει ήδη από το 2002 επιβεβαιώσει επί του ζητήματος τις γνωστές παράλογες θέσεις, δύο δείγματα των οποίων παραθέτουμε εδώ: «πίσω από τον πόνο (η Εκκλησία) διακρίνει και μία ευλογία. Ο πόνος στην ανθρώπινη ζωή, όπως και κάθε δοκιμασία, είναι "συνεργός προς σωτηρίαν" και ενίοτε "κρείττων και αυτής της υγείας" κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά» και «οι άνθρωποι προσευχόμαστε, δεν αποφασίζουμε για τη ζωή και τον θάνατο».

Αυτή η υποχρεωτική - εμμονική στην ταλαίπωρη χώρα μας θεσμική ανάδειξη του φορέα μιας θρησκευτικής πίστης σε κύριο κριτή τού κάθε κοινωνικού ζητήματος, είναι πια αηδιαστική. Την Εκκλησία την αφορά μόνον το, ούτως ή άλλως μέσω της κατηχητικής δημόσιας «εκπαιδεύσεως» πολυπληθές, ποίμνιό της και τίποτε άλλο. Ποιος τής είπε και ποιος είπε στην «Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής» ότι η εκκλησιαστική άποψη επιτρέπεται να καθορίζει λεπτομέρειες του βίου των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι στην τελική μπορεί να είναι ετερόθρησκοι, άθεοι, θρησκευτικά αδιάφοροι ή και, όπως εμείς, Έλληνες κατά τα θρησκευτικά τους νομιζόμενα; Εδώ υπάρχει κάτι το ακραία παράλογο, που κανείς λογικός άνθρωπος δεν καταλαβαίνει και ούτε είναι άλλωστε δυνατόν να καταλάβει ποτέ: η ρωμέϊκη κοινωνία πριν κάνει το παραμικρό βήμα εμπρός ζητάει πάντοτε την έγκριση ενός περίεργου και άτυπου αφεντικού της, που απροκάλυπτα επιθυμεί πολλά βήματα προς τα πίσω.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, εάν η ως άνω Επιτροπή, στην οποία κοινοποιούμε την παρούσα, επιμείνει πως είναι όλως απαραίτητο να συνεκτιμηθεί η γνώμη της Εκκλησίας, θα πρέπει να συνεκτιμηθεί επίσης και η γνώμη της αυτοχθόνου, ιστορικά συνεχούς και παραδεδομένης Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, της οποίας αποτελούμε τον φορέα. Είμαστε λοιπόν στην διάθεσή τους και, ως Έλληνες, πάντοτε ανοικτοί στον κάθε καλό διάλογο που πραγματικά αναζητεί λύσεις.

ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)






«Είμαστε οι Ινδιάνοι της Ελλάδος»


 



Δελτίο Τύπου 185 / 13. 5. 2006

Με ημερομηνία 7 Μαϊου 2006 απεστάλη Υπόμνημα του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ) αναφορικά με την ανάγκη για:

  1. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
  2. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΩΣ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ»
  3. ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΣ

στους κ.κ. Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υπουργό Πολιτισμού,

με κοινοποίηση σε 16 ακόμα σχετιζόμενους με το ζήτημα φορείς (διεθνείς Οργανισμούς, Ελληνικά πολιτικά Κόμματα, Μη κυβερνητικές Οργανώσεις, κ.ά.).

Το κείμενο του Υπομνήματος βρίσκεται εδώ



  Αναφορά στο υπόμνημα του ΥΣΕΕ προς την κυβέρνηση σχετικά με τα δικαιώματα των Ελλήνων Εθνικών από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ του Σάββατου 13.5.2006

[ δείτε την σελίδα ]



Το 7ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εθνικών Θρησκειών
, που είχε θέμα «Οι Υψηλές Αξίες των Προχριστιανικών Παραδόσεων και Θρησκειών», πέρασε πια στην Ιστορία, όχι τόσο ως το μεγαλύτερο έως τώρα πολιτιστικό γεγονός στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά τον σεβασμό στις προχριστιανικές παραδόσεις των λαών της γής , αλλά, κυρίως, ως ένα πέρα για πέρα επιτυχημένο διεθνές συνέδριο ...
[ περισσότερα ]

 © Πνευματικά δικαιώματα Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών
Τα περιεχόμενα καθώς και οι υπηρεσίας του δικτυακού τόπου ysee.gr διατίθενται στους επισκέπτες του για προσωπική χρήση και ενημέρωση και δεν επιτρέπεται η χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς με οποιοδήποτε άλλο μέσο, ηλεκτρονικό ή μη, χωρίς την έγγραφη άδεια του Υ.Σ.Ε.Ε. Επιτρέπεται η χρήση αυτών σε άλλους δικτυακούς τόπους εφόσον υπάρχει αναφορά και σύνδεση με το ysee.gr. Δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση των περιεχομένων του δικτυακού τόπου ysee.gr για υβριστικούς ή δυσφημιστικούς σκοπούς. Το Υ.Σ.Ε.Ε. δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο άλλων ιστοσελίδων στις οποίες μπορεί να οδηγούν συνδέσεις από το ysee.gr καθώς και για το περιεχόμενο των κειμένων που αναρτώνται στην Αγορά από τους χρήστες.