Επιστολή υπ' αριθμ. 118 / 21. 8. 2001

Προς την εν Αθήναις Πρεσβεία του Πακιστάν

Κύριε Πρεσβευτά,

εάν δεν μας ξεγελούν τα στοιχεία που διαθέτουμε, εμείς οι Έλληνες και εσείς οι Πακιστανοί ζούμε σε δύο χώρες που τελούν υπό καθεστώς θεοκρατίας, στο μέτρο που στα δημόσια έγγραφα ανεγράφετο έως προσφάτως σε εμάς και ακόμη αναγράφεται σε εσάς, σε παγκόσμια πρωτοτυπία των δύο χωρών, το θρήσκευμα των υπηκόων και, επίσης, στο μέτρο που η σφαίρα δράσεως των θρησκευτικών ηγετών αμφοτέρων των χωρών εξαπλώνεται σε τρομακτικό βαθμό εκτός των χώρων λατρείας, σε μία ασφυκτική περίσφιξη γύρω από τον κορμό της κοινωνίας, εξουσιάζοντας εμμέσως ή αμέσως και αυτές ακόμη τις πολιτικές αρχές.

Η διαφορά όμως ανάμεσα στις δύο χώρες μας είναι ότι στην Ελλάδα, εξαιτίας των νομικών επιτεύξεων του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, οι θεοκράτες δεν έχουν πια τη δυνατότητα να σκοτώνουν ανθρώπους, ενώ στη δική σας χώρα, δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι τουλάχιστον εφιαλτική για τον μέσο πολιτισμένο σύγχρονο άνθρωπο και ημέρα με την ημέρα γίνεται εφιαλτικότερη.

Γνωρίζουμε πολύ καλά Ιστορία, κύριε Πρεσβευτά, για αυτό και θλιβόμαστε βαθύτατα για την κατάντια του μωαμεθανικού κόσμου, ο οποίος είναι σήμερα ο μοναδικός που ακόμη σκοτώνει επισήμως ανθρώπους στο όνομα του Θεού του. Και ομιλούμε περί "κατάντιας" διότι πριν από πολλούς αιώνες ο δικός σας κόσμος ήταν που ίδρυε Πανεπιστήμια την εποχή που ο αντίστοιχος Χριστιανικός έκαιγε στις πυρές ανθρώπους και βιβλία. Σήμερα ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Στο όνομα του φανατισμού που επιβάλλει η Θρησκεία της Ερήμου, ο "Μονοθεϊσμός", οι μουλάδες σας σέρνουν τη χώρα σας σε απύθμενα σκότη βαρβαρότητος αλλά και εξωφθάλμου παραλογισμού -ας θυμηθούμε τον απερίγραπτο "νόμο" σας που απαιτεί.. 4 μάρτυρες (!!) για να στηρίξει η βιασθείσα γυναίκα καταγγελία κατά του βιαστού της, σε αντίθετη περίπτωση δε, κινδυνεύει να βρεθεί η ίδια στη θέση της κατηγορουμένης με την κατηγορία της.. μοιχείας ή κάποιας άλλης σχετικής.

Κύριε Πρεσβευτά,

το τραγικό είναι ότι ούτε οι δικοί μας εθνικοί πρόγονοι ήσαν χριστιανοί, ούτε οι δικοί σας μωαμεθανοί. Και όμως ανέπτυξαν υψηλούς Πολιτισμούς που απέχουν έτη φωτός από την θεοκρατική κτηνωδία, από την οποία εμείς προφάτως απελευθερωθήκαμε ενώ εσείς, δυστυχώς, ακόμη παραμένετε αιχμάλωτοι στα φρικτά χέρια της. Αισθανθήκαμε συνεπώς, κύριε Πρεσβευτά, έντονο αποτροπιασμό στην είδηση ότι οι δικαστές του Ισλαμαμπάντ, μετά από κατάδοση από τον μουλά Abdur Rauf, συνέλαβαν στις 2 Οκτωβρίου 2000, φυλάκισαν και, εν τέλει, στις 18 Αυγούστου 2001, κατεδίκασαν σε.. θάνατο (!!) τον καθηγητή Shaikh Mohammad Younas επειδή στη διάρκεια διαλέξεώς του.. αμφισβήτησε την.. περιτομή του Μωάμεθ και επίσης εξέφρασε τον πολύ λογικό προβληματισμό πως πριν ο ίδιος ιδρύσει τον Μωαμεθανισμό δεν μπορεί να θεωρηθεί μωαμεθανός.

Αισθανθήκαμε αποτροπιασμό και στην πληροφορία ότι η δίκη έγινε μέσα στην φυλακή Adiyala και όχι σε δημόσια ακρόαση από τον φόβο των φανατισμένων και απανθρώπων ισλαμιστών της περιοχής, όπως και αισθανθήκαμε πολλαπλάσιο αποτροπιασμό στην πληροφορία ότι η "περί βλασφημίας" διάταξη 295 (c) του Ποινικού Κώδικος του Κράτους σας, η οποία προσετέθη σε αυτόν το έτος 1986 και προέβλεπε την ποινή του θανάτου ή της ισοβίου καθείρξεως για τους "ενόχους" της "βλασφημίας", από το έτος 1992, υπό την πίεση των φανατικών ισλαμιστών, μετετράπη στο να προβλέπει μόνο την θανατική ποινή !

Ο άτυχος καθηγητής Shaikh Mohammad Younas ίσως είναι βεβαίως ήδη καταδικασμένος, αφού η χώρα σας δείχνει υπερβολικώς πωρωμένη στον θεοκρατικό της ζήλο, ώστε μάλλον θα αγνοήσει τις όποιες διαμαρτυρίες και αιτήσεις της πολιτισμένης ανθρωπότητος για ΑΘΩΩΣΗ και ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ αυτού του ανθρώπου, εμείς όμως, στο όνομα της Λογικής, της Δικαιοσύνης, του Πολιτισμού και της Ελευθερίας, θα σας ζητήσουμε ακριβώς τούτο, δηλαδή την ΑΘΩΩΣΗ και ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ του Dr. Shaikh Mohammad Younas με την ελπίδα ότι απευθυνόμαστε σε ανθρώπινα όντα και όχι στις πέτρες της ερήμου.

Ζητάμε, και παρακαλούμε να διαβιβασθεί αυτό στην κυβέρνησή σας, την ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ του Dr. Shaikh Mohammad Younas και είθε οι πραγματικοί Θεοί αυτού του Κόσμου να συγχωρέσουν εκείνους που έφεραν επάνω από το κεφάλι αυτού του ανθρώπου το φρικτό φάσμα του θανάτου.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας, την προσοχή σας, αλλά και την αντοχή σας κατά την ανάγνωση της παρούσης.

Μετά τιμής,