Ανακοίνωση 405/ 26.12."2021"
Αν κάποιοι σε αυτήν την χώρα, δεν δικαιούνται να ομιλούν για «σεβασμό στην θρησκεία του άλλου», είναι οι εκπρόσωποι της ελληνόφωνης ορθοδοξίας.
Και όμως ο εσμός των ρασοφόρων που απομυζά το δημόσιο ταμείο ξύπνησε και πάλι απότομα από τον μεσαιωνικό του λήθαργο και εξέδωσε ανακοίνωση για ένα σατυρικό σκίτσο που ανάρτησε ο κ. Ηλίας Μόσιαλος. Πρόκειται για ένα σκίτσο το οποίο κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο και απεικονίζει την Μαρία να βρίσκεται πάνω σε ένα γαϊδούρι και να ρωτάει τον Ιωσήφ "Γιατί δεν φοράς μάσκα;" Ο Ιωσήφ απαντά "Δεν πιστεύω στον κορωνοϊό" και η Μαρία ανταπαντά "Ότι έμεινα έγκυος από κρίνο όμως ε; Αμάσητο το κατάπιες".
Ενώ η ύπαρξη και η αναπαραγωγή του συγκεκριμένου σκίτσου στο διαδίκτυο ήταν γνωστή εδώ και μήνες, η ανάρτησή του από τον κ. Ηλία Μόσιαλο προκάλεσε μείζον θέμα και μεγάλη αντίδραση από την εκκλησία για λόγους προφανείς: Ο κ. Μόσιαλος είναι Ιατρός, πρώην υπουργός και εν ενεργεία καθηγητής Πολιτικής της Υγείας στο Πανεπιστήμιο London School of Economics.
Η αδηφάγα ορθόδοξη ακρίδα, που καταπίνει ανεξέλεγκτα ευρωπαϊκά και ελληνικά κονδύλια, προφανώς και δεν δικαιούται να ομιλεί για θρησκευτικό σεβασμό, όταν η ίδια πρωτοστατεί στην βεβήλωση των Ελληνικών Ιερών και στην καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας των Ελλήνων Εθνικών και της μακραίωνης Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας. Όταν πραγματοποιεί ορθόδοξες «ιερολογήσεις» μέσα στα καταπατημένα και κατεστραμμένα Ελληνικά Ιερά σε ολόκληρη την χώρα, όπως για παράδειγμα συμβαίνει κάθε χρόνο στο Ασκληπιείο κάτω από την Ακρόπολη των Αθηνών. Ή όπως συμβαίνει κάθε χρόνο στον Άρειο Πάγο όπου «δοξολογείται» ο μισάνθρωπος και μισέλληνας Σαούλ ή όπως συμβαίνει στο Ολυμπιείο όπου ο ελληνισμός βεβηλώνεται από τα λείψανα ενός θεομανούς ορθόδοξου μάρτυρα.
Η ορθόδοξη μάστιγα του δημόσιου ταμείου, την στιγμή που υπολειτουργούν τόσο η εκπαίδευση, όσο και η δημόσια υγεία, δεν δικαιούται να εκφέρει άποψη για ιατρικά θέματα. Ήδη με την εναντίωσή της στην επιστήμη και στον ορθολογισμό, έχει αποστείλει αρκετούς αφελείς ρωμιούς, δια των «πνευματικών συμβουλών της» για τον μη εμβολιασμό τους, στον άλλο κόσμο, για να περιμένουν στο επέκεινα την «σωτηρία».
Ο ορθόδοξος συρφετός δεν δικαιούται να ομιλεί περί «βλασφημίας» μέσω της σάτιρας, καθώς μετατρέπει ένα πολιτικό κεκτημένο, αυτό της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, σε θρησκευτικό παράπτωμα, ζητώντας επιτακτικά να αντιμετωπίζεται η σάτιρα και η κριτική μόνο ως συμβατή ή όχι με τα θρησκευτικά τους κριτήρια και όχι ως αυτομάτως απορρέουσα από το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της πολιτικής ελευθερίας. Μόνο που με την ίδια ακριβώς αιτιολόγηση, δηλαδή θρησκευτική κρίση ενός κοσμικού, επιστημονικού ή πολιτικού ζητήματος, έδρασε και η «ιερά εξέταση» τόσο στην δυτική όσο και στην ανατολική εκδοχή της.
Η σάτιρα και η κριτική δεν συνιστούν κίνδυνο για τις πολιτικές ελευθερίες, αλλά αντιθέτως αυτές αποτελούν θεμελιώδη συστατικά στοιχεία μιας ευνομούμενης πολιτείας και χρήζουν της προστασίας της. Ο κίνδυνος για την Ελευθερία, την Δημοκρατία και το Έθνος μας, προέρχεται από αυτούς που διαχρονικά θέλουν τον άνθρωπο υποταγμένο, θεωρούν την Δημοκρατία «πολίτευμα του διαβόλου» και τα Έθνη ιδιαιτερότητες προς εξόντωση.
Ο κίνδυνος για την Ελευθερία προέρχεται από τον σκοταδισμό και την μισαλλοδοξία που διαχέει το ορθόδοξο κήρυγμα περί «θρησκευτικής πολιτικής ορθότητας» δηλητηριάζοντας την κοινωνία.
Κρείττον του λαλείν το σιγάν, λοιπόν.
Τιμή και Μνήμη σε Θεούς και Προγόνους