Το Σάββατο 6 Ιουλίου εορτάστηκαν στον Ναό της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, σύμφωνα με το επίσημο εορτολόγιό της, τα Διοσκούρεια - Ηρώα προς τιμήν των δίδυμων θεών Διόσκουρων και των Ηρώων της διαχρονίας του Ελληνικού Εθνισμού. Επίσης πραγματοποιήθηκε τελετή για την Νουμηνία και τιμήθηκε ο θεός Δίας ως κυρίαρχος θεός του μηνός και οι αρετές της Δικαιοσύνης και της Ευταξίας.
Της Ιεροπραξίας των Διοσκουρείων - Ηρώων προηγήθηκαν ομιλίες για τους θεούς Διόσκουρους από την Έλενα Πετρή, για την Ηρωική Λατρεία από τον Τηλέμαχο Κοτρουμπίνα και για τον Βλάση Ρασσιά από τον Βαγγέλη Κιούση.
Οι ομιλίες έκλεισαν με το ποίημα του Γιάννου Ευπραξιάδη μελοποιημένο από τον Παναγιώτη Πετρίδη για τον Βλάση Ρασσιά.
Υμνέομεν φιλότητος φάος,
ολβίους φιλίππους,
διδύμους υιούς κραταιού Διός,
ψυχάς βροτών έλκοντες εις Αθανάτους,
ιππείς χρυσηνίους, πυριστεφείς Διοσκούρους άνακτας,
τροπαιοφόρους, οπλοφόρους, κοσμήτορας, φύλακας
ουρανοπλάγκτους, επιφανείς, οργιοφάντας.
Κλύτε σαωτήρες μέγιστοι,
κινδύνους θνητών ποντοπλανήτων διασπώντες
φόβους αποπέμποντες,
βροτών επίκουροι, ισότητι χαίροντες,
νεύσατ’ εμοί φάος αγνόν, ομίχλας αποσκεδάσαντες,
πανεχθείς γνώμας παύοντες
αεί επ’ ευδόξοις έργοις κλέος εσθλόν άγοντες. (ύμνος από τον Βλάση Ρασσιά)
«Ο Κάστωρ και ο Πολυδεύκης αποτελούν το θεϊκό σύμπλεγμα των Διόσκουρων και μυθολογούνται ως δίδυμοι γιοι του κραταιού Διός. Είναι οι θεϊκές οντότητες στην φύση των οποίων εκφράζεται η ενότητα, η αλληλεπίδραση και η αλληλοεξάρτηση του υλικού σώματος και της αθάνατης ψυχής στα όντα που είναι προικισμένα με Λόγο. Η ηλιακή τους φύση συνδέεται με την υπέρβαση των ορίων που θέτει η θνητή φύση και την πνευματική ανύψωση. Γι’ αυτόν τον λόγο θεωρείται ότι οδηγούν τις ψυχές των θνητών που έχουν αποκτήσει ηλιακή συνείδηση στους Αθανάτους.
Στον πρότυπο αδερφικό τους δεσμό εδράζονται οι προϋποθέσεις για την ισορροπημένη συνεργασία σώματος και πνεύματος που οδηγεί στην ανάπτυξη και ωρίμαση του ανθρώπου. Γι’ αυτό και θεωρούνται προστάτες της σωματικής και πνευματικής ευεξίας. Το φως της δικής τους φιλότητας, αδερφοσύνης και αφοσίωσης αποτελεί πηγή έμπνευσης και οδοδείκτη αρετής.
Είναι επιπλέον οι ευτυχισμένοι Ιππείς με τα χρυσά ηνία που δίδαξαν την ιππική τέχνη στους ανθρώπους και προστατεύουν τους αναβάτες των αλόγων.
Είναι οι κοσμήτορες που οδηγούν στην νίκη τους ανδρείους και γενναιόψυχους, επιβραβεύοντάς τους με τρόπαια (Τροπαιοφόροι). Είναι οι περιστεφείς άνακτες που εμπνέουν την μαχητικότητα και τον δίκαιο και έντιμο αγώνα.
Ως Επίκουροι χαρίζουν την θεραπευτική τους δύναμη στους ανθρώπους. Είναι οι παραστάτες των θνητών που καταδεικνύουν την δικαιοσύνη και την ισότητα και τους καθοδηγούν κατά την διάρκεια του βίου τους δίνοντάς τους καλή φήμη για τα ένδοξα έργα που θα πετύχουν.
Είναι επίσης οι φύλακες που περιπλανούνται στον ουρανό και επιφαίνονται ως φωτεινά αστέρια για να καθοδηγήσουν με ασφάλεια τους ναυτικούς. Είναι αρωγοί και μέγιστοι σωτήρες που διαλύουν τους κινδύνους και τις τρικυμίες και αποδιώχνουν τους φόβους όσων θνητών ταξιδεύουν στην θάλασσα.
Οι θεοί Διόσκουροι είναι το αγνό φως που σκορπίζει τις ομίχλες και παύει τις πανεχθείς σκέψεις από όπου και αν προέρχονται.»
Έλενα Πετρή